Friday, December 16, 2011

Bosan Tahap Dewa!!!

Assalamualaikum w.b.t.


Korang penah tak rasa tersangat la bosan tahap dewa??? Aku penah...macam sekarang ni la..
Punya la aku xtau nak wat ape sekarang.
Satu ----> sebab arini aku MC, so xla pegi keje.
Dua ----> balik umah parent, sorang pun xde kat umah sbb sumer g Terengganu..
Tiga----> tinggal la aku dengan kucing aku, Lu'lu n Comey..
Empat---->xde bende kat umah ni yang aku boleh makan..
Lima---->Aku cari HardDisk aku tp xjumpe, memandangkan abah aku yang simpan.
Enam---->walaupun ade internet, tapi aku xtau nak surf ape 
(sbb aku tak bape minat nak bace2 samada berita,citer,novel or isu2 semasa)
Tujuh dan seterusnya xtau la ape lak kan...
So, aku terasa sangat la BOSAN TAHAP DEWA!!

sampai rasa aku boleh jadi gila!!!!
Kalau la ada orang ley suggest ape yang alu boleh wat, 
especially dua hari cuti dok sorang kat umah lak tu...haduyaiiiii
Someone save me from this BOREDOM!!
Where is my hero???!!!
Superman!Batman!Spiderman! Cicakman!

Oh no, Merlin!! Use your magic to entertain me...!!



No comments:

Post a Comment

Rumors???